3 PLAGG – 5 ANTREKK TIL JULEBORD

Categories Mote og Hudpleie

jul

 

Jeg elsker å kombinere forskjellige plagg og lage flere varianter av antrekk. Her presenterer jeg 5 antrekk som jeg satt sammen av kun 3 plagg fra AliExpress.
Mine plagg er: 
Hvitt tyllskjørt
Rødt tyllskjørt
Hvitt blondetopp
(alle plagg er fra AliExpress samlet pris 200 nok)
 
jul
jul
Topp+skjørt
Topp og skjørt er en enkel og fin variant. Passer til alle anledninger. Veldig fint med gull smykker. Kan kombineres som langt og kort skjørt variant.
jul
jul
Skjørt som kjole
Man kan bruke skjørt som ermeløs kjole. Ved å bytte belter skaffer du helt forskjellige antrekk som er veldig fine.
Bare av disse kombinasjoner fikk jeg 5 forskjellige antrekk som passer til julebord.

Hvilket antrekk likte du best?

 

signature lena

 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “3 PLAGG – 5 ANTREKK TIL JULEBORD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.