ALT HVITT

Categories Blogg
hvitt kjole sumo
kjole- Zalando
sko- nelly.com
veske- nelly.com
Jeg har lagt mitt elsk på hvitt farge. Jeg har aldri likt svart noe særlig, og siden hvitt er også god “basis” farge så begynte jeg bruke den mer og mer. Jeg forstår ikke hvorfor flere folk prøver å unngå hvitt. Det er en nydelig farge som gjør deg raskt fresh, velkledd og elegant.
sumo stavanger
Sumo Stavanger

 

 

sumo stavanger
dessert på Sumo Stavanger

 

sumo stavanger
deilig burger på Sumo Stavanger
Om man følger noen enkle regler:
klærne i hvitt skal ikke være for gjennomsiktige eller i alt for billig materiale
– man skal unngå å kombinere hvitt med andre for sterke farger
– klærne i hvitt bør vaskes etter hver bruk
hvitt kjole sumo
kjole- Misguided
sko- nelly.com
veske- nelly.com
Jeg valgte denne kjolen for restaurant besøk. Den er fra Missguided og jeg elsker snittet og materiale. Den kjolen passer best med fine sko. Jeg følte meg veldig fin og feminin.

Liker dere stylingen?

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “ALT HVITT

  1. Kjempefint! Grunnen til at man unngår er vel pga at det blir fort skittent, og IKKE er fint om det er skittent 🙄Jeg har lyst på hvit kjole også, men tror ikke det blir i år. Neste sommer kanskje 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.