BLOGG: EVENTYRLIG LIV ELLER FAKE REALITET?

Categories Blogg
gina tricot kjole
Nå som jeg begynte å skrive mer positivt på bloggen har jeg fått slags vibber på at det ikke er greit og ikke ekte liksom. Jeg har tenkt mye på dette. Bør jeg poste bilder av rot i huset og mitt slitne ansikt, eller bør jeg poste gøyale, romantiske, fargerike, vakre bilder. Eller en herlig blanding?
Jeg fant ut at jeg elsker vakre bilder og positiv innstilling. Det jeg prøver på nå er å ha fokus utelukkende på vakre og positive ting her i livet. Dette finner refleksjon på bloggen min. Men fake er det ikke. Det er mitt liv på sitt beste. For jeg synes negativitet ikke bør finne plass her på bloggen. Jeg vil skape mitt eventyrlig liv her. Skrive om ekte ting, men med positiv vinkling.
Det er trist om noen opplever dette som fake. Jeg tror de fleste forstår at livet ikke kan bestå av bare kule og positive ting, men det en velger å publisere. Nei, det er ikke bare kos og romantikk mellom meg og typen, vi hadde veldig turbulent år, men vi prøver å fokusere på kos og romantikk fremfor alt annet. Nei, det er ikke bare smooth her i huset med tenåringskrise, men min datter ønsker ikke at jeg skal skrive om at hun er vanskelig. Og jeg ønsker ikke fokusere på at hun er vanskelig. Hun er verdens beste og snilleste tenåring jeg vet om (og det er helt helt sant!).
Nei det er ikke bare pynt i huset, og nei jeg er ikke velstelt hele tiden. Jeg sminker meg aldri i hverdagen og på jobb egentlig.
Men jeg velger å dele fine ting. For det er det jeg liker å gjøre.
Hva synes dere om blogging? Fake eller realitet?
signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “BLOGG: EVENTYRLIG LIV ELLER FAKE REALITET?

  1. Fikk høre det samme da jeg dreiv med blogg for leeeeenge siden:) jeg elsker å lese din blogg med alle de fine fargene, og din evne til å sette sammen farger sånn at bildene blir delikate 😉

  2. Jeg liker også å se og dele “pene”bilder..blir litt mer glad av det.. Av og til har jeg innlegg som handler om det som ikke er så bra også..men blogger mest for å muntre opp meg selv litt og da trenger jeg positivitet.. Tror vel di fleste sjkønner at folks liv er både opp og nedturer.. hva man vil dele bestemmer man selv.. Gode ønsker til fine deg <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.