EI KVINNE ALLE MENN VIL HA

Categories Finne den rette

 

 

hårfarge

En mann skrev i ei gruppe på Facebook at han ønsker seg ei dame som vil elske han og godta han slik han er. Ikke noe mer. De fleste menn kommenterte at slik dame alle menn vil ha.
Dette skjønner jeg nok, men jeg vil gjerne kommentere. Kjære menn, når dere møter en slik dame så det er ytterst sjeldent at dere setter pris på henne. Beklager for å være så brutalt ærlig, eller egentlig ikke beklager. Det er mine observasjoner og egen erfaring gjennom flere år.
Dersom kvinne elsker deg med hele sitt hjerte og godtar deg slik du er, dersom hun beundrer deg blir hun ikke interessant. Hvorfor foretrekker dere å jage heller uoppnåelige damer som ikke interesserte i dere, for så å syte over at alle damer er bitchete og vanskelige?
Ei kvinne som elsker deg er gjerne ærlig og sårbar. Kanskje hun viser følelser mens uoppnåelig kalde dame oppfører seg alltid rolig og fattet. Er det dette som tiltrekker dere mer? Jeg har sett dette så mange ganger.  Til syvende og sist så lengter du tilbake til henne som virkelig elsket deg. Kanskje om mange år, etter flere hjertesorg og dårlige forhold, eller forhold uten ekte kjærlighet, men du ønsker å få henne tilbake. For så å aldri miste igjen.
Det er din flaks om dette går. Om hun ikke funnet noen andre som setter pris på henne. Om hun ikke gått inn i halvhjertet forhold med mannen som elsker henne, en som hun ikke klarer å elske like mye som hun elsket deg. Som regel går det ikke. Men av og til får man ny sjanse. Ellers skulle vi aldri høre om folk som fant tilbake etter mange år.

Nei dere vil egentlig ikke ha ei slik kvinne. Hvertfall ikke før dere skjønner hvor mye hun betyr. 

 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “EI KVINNE ALLE MENN VIL HA

  1. Nå ja, dere kvinner er ikke mye bedre. Jeg har vært i flere forhold med norske kvinner, jeg har samboer og alt mulig. Men jeg har ennå ikke opplevd noe annet enn å bli løyet til, utnyttet og lurt. Norske kvinner er de mest bortksjemte marerittene jeg har møtt. Dere forventer at menn alltid skal ta hensyn til alt dere vil, uansett hvor idiotiskt det er. Dere forventer at menn skal bøye seg for dere. Og når vi nekter å gjøre det, så flytter dere bare inn hos en ny mann på dagen og ødelgger livet hans også.

    Dere er forferdelige. Dere behandler menn som møkk og forventer at menn skal behandle dere som dronninger. Og hvis det er noe dere vil, så si det da. Dere må slutte å tro at menn har psykiske evner og at vi forstår hva dere tenker på eller vil. Hvis dere aldri sier noe, så aner vi ikke hva dere vil. Men dere går rundt og furter som små barn, istedet for å forklare hva problemet. Nei, det er bra det finnes utenlandske damer. Jeg ble så overrasket når jeg oppdaget at det finnes damer i verden som ikke hater menn, damer som ikke bruker hele dagen på å gjøre livet til et helvete.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.