ER BLOGGLIVET ROSA DRITT?

Categories Blogg
steam kaffe
I går snakket jeg med en mann på Instagram og fikk til en veldig rar samtale. Jeg fortalte at jeg er lei av korona og alt som skjer ellers, og nevnte at jeg er trist. Tilbake fikk jeg et veldig uforventet svar.
Han skrev at jeg må være deprimert på grunn av at mitt “instagram liv” ikke stemmer med det kjedelig drittlivet jeg egentlig har. Alt er rosa dritt i bloggerverden. Alt er falsk og ikke rart vi blir triste og deprimerte når dette livet på bloggen ikke stemmer overens med det virkelige livet vi egentlig lever. Ikke glam, og ikke så fargerikt som på Insta bilder.
Jeg har faktisk tatt meg selv på det å tenke over at livet mitt er en smule kjedeligere enn det jeg egentlig legger ut på bloggen. Men er det sant?
steam kaffebar
Jeg tror hver en blogger har satt med slike tanker. Men til syvende og sist, livet er ikke mer gøy enn det vi gjør det til selv. Jeg elsker å komme meg ut og gjøre noe, besøke kafe og arrangementer, så det er klart at jeg synes det er litt mer trist og mer grått nå. Men jeg liker hjemmekos like mye. Jeg kjøpte meg masse varme gensere, fine pysjamaser og søte tøfler, og koser meg med hjemmekontor og gode filmer.
Så nei, kanskje livet mitt er kjedelig for noen, men bloggerlivet er ikke noe rosa dritt. Det er akkurat som mitt liv- forskjellig.
signature lena
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.