ER DET VIRKELIG SÅ ILLE?

Categories Finne den rette

lenalykke

Nå om dagen satt jeg og leste et debattinnlegg i en nord norske avis, og undres over flere ting, som jeg tillater meg å kommentere her.

I debatten skriver en singel mann midt i årene (typ 39-45) om at han savner en kjæreste, men kravene fra damene er så høye at det er nærmeste umulig. Det er skikkelig ille, og ingen mann kan oppfylle disse kravene. Altså mennene forblir ufrivillig single og hva kan man gjøre med dette gudene vet.

Jeg leste videre og forventet meg å se disse kravene i håp om å se penger, sixpack, roser og frokost på senga hver dag, utseende som Ronaldo og doktorgrad samtidig.

Så fikk jeg se denne lista altså:

 

Så kom sjokket. Er det virkelig slik at INGEN mann i Norge oppfyller disse enkle kravene som burde absolutt vært minimum for alle, menn som kvinner?
Ja, ikke alle kan skryte av god helsa, for eksempel, men her menes det at man skal ta vare på helsa si, og dette mener jeg skulle bare mangle. Det er helt legitimt å forvente fra en partner at en ikke driver med uvaner som vil gjøre at man får pleietrengende partner eller mister partneren sin for tidlig. Ingen ønsker jo det!

Det er ganske ille om disse kravene menes som urimelige. Etter min mening.
Hva tenker du?

6 kommentarer

6 thoughts on “ER DET VIRKELIG SÅ ILLE?

  1. Punkt 8 kanskje er litt vanskelig? Jeg synes det virker som om flere og flere menn er mindre interessert i det. Punkt 9 er kanskje sånn 50/50. Mange menn er fornøyde med jobben de har uten å ønske så mye mer. De trives med livene de har, akkurat slik ting er.
    Penger… penger… nei, ikke nevnt noe sted. Hmh. Tenke seg!

    1. vet ikke, men det er menn som syte at de er single, ikke damer 🙂
      ønsker de seg sex og mat, og ikke noe mer? da er det lite attraktivt for kvinner. Hvorfor skal jeg det? lol

      1. Se, det er det som er greia, det er det som er greia, Lena. Menn er litt mer interessert i bum chicka woa woa enn kvinner er. 😉
        Mat er jo koselig det. Så lenge han lager..?
        Altså, sånn generelt så bryr deg meg lite, hva folk har for krav osv. Det er opp til alle og en hver. Og vil folk ikke gå inn i forhold så får de pent la være. Vil de får de finne seg noen å gå inn i forhold med. Verre er det ikke.

        1. du kan ikke snakke for alle menn. jeg har møtt menn som er mindre interessert i sex enn meg :))) og jeg vil påstå at jeg er helt normal på dette området og har normale behov

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.