FLAUT Å SE PÅ

Categories Livet som det er

date

 

Nå kom jeg hjem etter jobb og sitter , chiller, drikker te og ser på diverse serier på Dplay. I dag er det “Første Date” på menyen, sesong 7. Jeg ser og synes at dette er veldig flaut. Folk dummer seg ofte ut, og jeg vet ikke hva tenker de som lager reality, sikkert at dette skal være morsomt og gøy å se på. For meg er det nesten slik at dette er litt flaut å se på. Jeg husker selv da jeg deltok i 2018 og da var det ganske flaut i etterkant og dette henger med meg fortsatt når reprise vises på TV.

 

 

date
Prøvekjøring fra 2018

 

 

Om jeg skulle blitt singel igjen, vet jeg ikke kanskje skulle jeg melde meg på datingprogram igjen, eller kanskje ikke. Dette er ganske morsom erfaring, men i norsk samfunn så henger slike ting etter deg ganske lenge og det kan fort bli flaut en gang eller to.

Men så i kveld som sagt koser jeg meg med programmet og føler dette er litt godt at jeg slipper dating og slike pinglige situasjoner igjen.

 

Har dere vært med på noen TV-programmer?

 

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “FLAUT Å SE PÅ

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.