HELDIGE MEG

Categories Hverdagen

 

God søndag

Dagen er veldig rolig i dag, jeg prøver å komme over forkjølelsen og kose meg.

I går var jeg hos venninne og grillet. Jeg føler skikkelig i det siste at jeg er veldig heldig. Jeg har penger til mat, strøm og jeg har jobb, så har jeg gode venner, god fungerende familie og egentlig så er jeg veldig heldig at jeg er trygg.

jentene mine <3

 

Det er så mye elendighet i verden: sykdom, krig, flykt, folk mister hverandre, så mange skiller seg, familier går i oppløsninger, barna lider, folk får sykdommer og dør. Her sitter jeg og føler meg privilegert som få sitte på veranda, drikke vin og grille, se , høre, lukte, nyte fredelig himmel i vår lille Norge.

Jeg vet ikke hvor lenge jeg får lov til dette, slik verden er blitt. Så jeg er så heldig. Jeg er så takknemlig for slike dager. Jeg syns at jeg bør være flinkere å sette pris på slike ting.

 

 

 

Hvordan føler du deg i dag?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “HELDIGE MEG

  1. Jeg er mye takknemlig for ting i livet mitt. Vet å sette pris på det bra jeg har 🙂 Har hatt en litt slitsom formiddag, men noe måtte gjøres som er litt slitsomt, og nå er jeg ferdig og fornøyd med at jeg gjorde det 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.