HOT HELG

Categories Hverdagen

sola strand

Nå kan jeg konkludere med glede og være kry av at det har vært sommer på Vestlandet. Jeg har faktisk vært på stranda uten tykke sokker! Det var pluss 27 og helt vindstille noe som så og si aldri skjer her. Meg og bestisen dro ut for å shoote litt, men alle strendene var stappfulle. Det var så mye folk som jeg ikke kan beskrive. Kan kalle dette for folkesuppa. Eller lapskaus for den saks skyld.
Så vi havnet på Borestranda til slutt. Der var det ikke så folksomt og helt nydelig vær. Vi tok flere kule bilder (jeg oppdaget at jeg må trene rumpa skikkelig), og det var egentlig veldig fint. Jeg kan ikke legge ut alle bilder her, av diverse årsaker, men de var hotte.
sola strand
Om kvelden var det fortsatt varmt så det ble en tur til Solastranda med min kjære og et koselig restaurant besøk. Jeg elsker slike kvelder og skulle ønske det var flere av dem, eller at jeg kunne reise til mine foreldre og min kjære søster til Svartehavet der de har varme og koselige kvelder nesten hele året.
sola strand

Jeg vet ikke om sommeren er over for denne gangen, men veldig takknemlig for en så fin helg, Vi er ikke bortskjemte med været her, så jeg sier meg fornøyd og at ferien var toppers. Kanskje blir det noe indian summer i august-september hvem vet. Det er lov å håpe.

 

signature lena

5 kommentarer

5 thoughts on “HOT HELG

  1. Kul badedrakt, den var fin på deg ♥ Jeg som er militærbarn burde sikkert hatt en sånn 😉
    Koselig det nederste bildet ♥
    God klem ♥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.