lenalykke hvitt kjole
Jeg elsker hvit farge og hvit kjole er unikt plagg som kan brukes året rundt og passer til absolutt alt. Jeg har skaffet meg derfor flere kjoler i hvitt og jeg synes det er beste plagget man kan ha.
Dersom du er i tvil så anbefaler jeg deg å skaffe dette plagget så snart som mulig.
lenalykke hvitt kjole
Jeg kan anbefale flere typer hvit kjole:
Skjortekjole: den kjolen passer til absolutt alt, kan brukes ved absolutt alle anledninger og passer til alle kroppsfasonger og aldre. Den kan brukes med vest, blazer, genser eller lang kåpe og til og med skinnjakke. Jeg har to type skjortekjole hvor ene er mer romantisk med volangkant. Du kan velge det du selv synes er finest
Blazerkjole: det er også universelt plagg som kan brukes til det meste. Jeg har helt klassisk blazerkjole i krem farge. Den kan brukes med pumps eller støvler.
Blondekjole: ønsker du et plagg som passer til sommerfest, konsert, middag og andre festligheter, velg gjerne hvit blondekjole. Den kan brukes med cardigan, bolero, blazer, og pumps, støvletter eller sandaler.

Har du hvit kjole i garderoben din?

 

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.