HVORFOR SKJER DETTE?

Categories Hverdagen

lenalykke breidablikk

 

 

God lørdag,

 

Jeg komt meg ikke i gang i dag før klokka 9:30. Det er ikke det jeg ønsket, men jeg måtte ta det med ro i dag. Jeg følte at jeg ikke hadde noe valg fordi at jeg var så slapp. Jeg vet ikke hvorfor dette skjer, men jeg er utrolig slapp her hjemme i Norge mens jeg følte meg full av energi når jeg var på ferie i Spania. Jeg spurte mine følgere på Instagram om dette og flere bekreftet at de har det helt likt: de føler seg slappe hjemme, mens de er fulle av energi på ferie.

 

Jeg vet ikke hvorfor dette skjer og det er ganske merkelig. Jeg hadde veldig aktiv ferie hvor jeg stod opp klokka 7 nesten hver dag. Derfor ser jeg ikke eneste god grunn til å føle meg slapp nå, når jeg fortsatt har ferie og slapper mye av hjemme.

 

Noen som opplever det samme og kan forklare dette?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.