KANEL I SVINGENE

Categories Hverdagen

herbarium stavanger

 

God fredag,

 

I dag var det første dagen av ferien min. Dette føles litt rart fordi at jeg er ikke vant til ¨bare chille, men i dag tok meg tid til å slappe av en god del: jeg sov to timer på dagen med gode serier, så spiste lang frokost og koset meg virkelig. Derfor kommer det litt sein oppdatering her.

 

 

 

herbarium

 

herbarium
veldig god latte og kaker, og koselige damer på Kanelsnurren <3

 

 

Klokka 10 dro jeg til Gamle Stavanger for å ta en shoot i regnet, men da jeg kom frem så var det ingen regn, men masse sol og mange turister som vandret der. Vi fikk til gode bilder for det om. Ved siden av Gamle Stavanger finnes det Herbarium kjøpesenter, hvor det finnes Kanelsnurren kafe. Jeg bestilte meg kaffe og kanelbolle, eller kanellsnurr, eller “kanel i svingene” som det kalles “på stavangersk”. Dette lærte jeg i dag og synes det er veldig morsomt!

 

 

herbarium

 

herbarium

 

herbarium

 

Så det var en nydelig dag. Jeg kjøpte meg ny blomst på Ikea, kjøpte ostebrett og nytt teppe, så var litt ute og hentet ting og klarte å slappe av. Dette var veldig godt. Utrolig at jeg hadde så godt med tid, dette er ikke noe jeg er vant til vanlighvis. Helga er planlagt aktive så jeg skal lade batteriene nå.

 

Hvordan var deres fredag? Har dere planer for helga?

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.