LITT FREKT, MEN…

Categories Hverdagen
armbånd janteloven
Jeg følte for å dele dette i dag. Det er favoritt armbåndet mitt. Jeg kjøpte det for mange mange år siden. Jeg elsket det så godt at jeg bare gikk rett inn og bestille da jeg så reklame. Fortsatt har jeg det og bruker så og si nesten hver dag (bruker det på jobb også, ja).
armbånd janteloven
Jeg hater Janteloven og prøver å overse den så mye som jeg bare klarer. Det er ikke bare bare av og til, men jeg håper inderlig at flere gjør.
Så hør nå her:
du ER noe
– du ER unik
– du ER verdifull
– ja, du er mye bedre enn noen andre ( i mange ting og mange tilfeller)
– du er født fri og med fri vilje som du skal bruke
Ikke la andre styre livet ditt. Ikke la livet ditt bare «skje» med deg. Velg selv!
Litt frekt, men det er bedre enn å angre etterpå.
Ha en fin dag og snart er det helg også.
signature lena
4 kommentarer

4 thoughts on “LITT FREKT, MEN…

  1. Jeg elsker smykker med litt ord og uttrykk på 🙂 Fikk jo nettopp et smykke med ordene: “Happiness is an inside job”. Elsker det. Kjempefint armbånd da <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.