MINE KJØP PÅ HM SALG

Categories Mote og Hudpleie

mote hm

 

HM kjører vintersalg og såklart fant jeg mine favoritter. Jeg elsker å handle på salg og derfor blir det 3-4 ganger i året.
Her er noe av det jeg har valgt (vlog om unwrapping kommer):
mote hm
Oversize genser– de er alltid komfortable og passer til absolutt alt. Jeg tenker å bruke den med bukser eller skjørt. Det blir fint.
Strikkede bukser- de er min favoritt. Etter jeg prøvde dem en gang så kjøpte jeg like godt flere, De er myke og komfortable.
mote hm
Strikket topp– den er veldig behagelig å ha på hjemme. Jeg har flere strikkede topper og shorts som jeg bruker hjemme. Elsker dem!
Treningstopp– jeg elsker topper som er formet som body. De stikker ikke ut av buksene og passer til alt.
Pysjamas– denne fine pysjamasen er både lett og behagelig. Den kan man både sove og trene i, eller sitte på sofa og se på film.
mote hm
Kort Puffet jakke- disse jakkene er veldig populære nå, men de er ikke basisplagg, så jeg regner med at jeg skal maks bruke dem i to sesonger. Men siden det er salg valgte jeg å kjøpe den.
Puffede sko– disse skoene ser litt rart ut kanskje og er ikke basis, men de er veldig koselige så jeg skal bruke nå i vinteren.
Beige Lue– jeg elsker beige like mye som hvitt og grått. Så en til basis lue måtte jeg ha.

Hva synes dere om mine kjøp?

 

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.