PLUTSELIG BLE JEG EN KONFIRMANT!

Categories Hverdagen

Reklame | Fotograf Christine Thorsen

konfirmant

For noen uker siden fikk jeg melding fra min venninne Christine. Jeg har kjennt Christine i mange år og må si at det er ei virkelig rå dame med masse pågangsmot og arbeidsvilje. Jeg lar meg imponere hver gang av henne. Hun er veldig ung, men har oppnådd masse allerede: familie, hus, jobb og nå ny hobby som i ferd til å bli et yrke.
konfirmant
Så jeg ble veldig glad da hun spurte meg å være modell! Ikke bare «vanlig» modell, men modell for KONFIRMANTBILDER!. Hehe, helt utrolig i min alder ass. Såklart sa jeg ja!!!
Bildene ble toppers, mannen mente at jeg så digg ut i denne bunaden, så neste år har vi to konfirmanter da? Siden Irina skal konfirmeres.
konfirmant
Christine har gode priser og er utrolig dyktig, ekte rene bilder uten masse krims og krams og overredigering og overdreven Photoshop. Anbefales for dere som liker elegante og stilrene bilder for å ha på veggen hjemme.

Sjekk Christines studio her

 

Var ikke jeg superfin som konfirmant?

 

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “PLUTSELIG BLE JEG EN KONFIRMANT!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.