SAVNER DETTE STORT 💔

Categories Reiser og opplevelser
Spania lenalykke
Savner sol og varme allerede ☀️

 

God søndag,

 

Jeg er på vei ned til Norge. Flyet vårt er forsinket så vi kamperer på flyplassen.  Dette går egentlig greit da vi fikk mat og drikke,  og jeg har mulighet til å blogge.

 

Spania kaffe
Spansk kaffe er mye sterkere ☕

 

 

Denne reisen følte jeg at jeg savner varmt klima kjempemye. Først trodde jeg at jeg har hjemlengsel og savner familien min for mye (noe jeg selvfølgelig gjør), men tror dette handler om at jeg er veldig lei av vestlandske vær.

 

Lenalykke spania
Vil gå i denne kjolen oftere enn en gang i året 🥂☀️

 

 

Konstant regn, vind og grått vær har gjort noe med meg her på syv år. Jeg ønsker meg mer sol og varme. Først emigrerte jeg fra Nord Norge til Stavanger og er kjempelykkelig der, men siste årene har jeg merket på kroppen at jeg savner sol. Da familien min bor i syden klima så er det ekstra stas å besøke dem: jeg får både familietid og sol.

 

Vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Akkurat nå satt jeg og kikket både på jobbmuligheter og leiligheter i Spania 😅

Hva tenker dere? Er det noen av mine følgere som har leilighet i syden og synes det er topp?

 

signature lena

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “SAVNER DETTE STORT 💔

  1. Skal man bo i Norge så er nok Drammen best når det kommer til sol og varme, samtidig så er det jo korte avstander til andre byer, det er mer uteliv, shopping og konserter. Nærmere taxfreebåter og mer utvalg når det kommer til reiser. Kanskje kjøper vi en leilighet i Spania, Tyrkia, Kroatia eller Hellas når snuppen min blir pensjonist. Om vi lever så lenge.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.