SOMMER VERANDA PROSJEKT (del 1)

Categories Hverdagen

sommer veranda

Jeg ble så lei av den verandaen som jeg har. Vi har bodd i denne leiligheten i tre år og jeg fikset litt der og her, men aldri hadde tid for å fikse ting skikkelig. Så det var på tide- jeg ønsker meg fin og stilig elegant veranda. Jeg mener at slik som den er nå ser den ganske harry ut.
sommer veranda ikea
Jeg er ikke noe interiørdesigner og har aldri fikset noe i huset, Vi flyttet 13 ganger på 16 år og derfor orket jeg ikke kjøpe noe til mine midlertidige boliger. Jeg ble så vant til dette at nå bor jeg i egen leilighet og har ikke fikset noe. Da er det på tide!
ikea
Så følg meg for å se om jeg klarer dette: har dere troa på meg?
Trykk på bildet for å se video fra mitt prosjekt!
sommer veranda yt

 

4 kommentarer

4 thoughts on “SOMMER VERANDA PROSJEKT (del 1)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.