SVART OG HVITT

Categories Mote og Hudpleie

svart og hvitt bryne

 

I går var det solfylt, men noe kjølig og derfor gikk jeg for klassisk skjorte. Jeg liker klassiske og urbane ting, selv om jeg er veldig romantisk og jentete i min stil av og til. Jeg vet at jeg kler kjempegodt casual og feminin “submissive” stil, men min indre natur skriker ofte eller mer klassisk, elegant og noe “sterk” og “dominant” stil. Akkurat nå sitter jeg å utarbeider et kurs om dette, så det kommer flere innlegg på bloggen for dere som interesserer seg i mote og stil, og ønsker å finne noe “eget” som vil passe akkurat dere.
svart hvitt bryne
Så her er mitt antrekk- favoritt sykkelbukser med klassisk hvitt skjorte og tilhørende belte. Hva synes dere? Jeg personlig mener at det ikke går an å ta feil når man setter sammen svart/hvitt antrekk.
svart hvitt bryne
svart hvitt bryne
skjorte – HM sykkelbukser – HM belte- HM sko- Sapatos veske- Nelly armbånd- Hermes øredobber- Glitter solbriller- HM
Hva synes dere om frisyren min uten pannelugg- yay eller nei?
signature lena

 

6 kommentarer

6 thoughts on “SVART OG HVITT

  1. Veldig fin uten pannelugg også du 🙂 Kler begge deler 🙂 Hvit og svart er veldig greit. Jeg har lyst på en hvit kjole nå kjenner jeg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.