TI TING DU BØR GJØRE MENS DU ER SINGEL

Categories Finne den rette
singel sandnes
Igår var det Singles Dag. Jeg var singel i nesten ti år, og trivdes veldig godt med dette. Jeg har gjort masse gøye ting og mener helt ærlig at det finnes ting man bør absolutt gjøre mens man er singel.
Her er listen min:
Gå på date med deg selv
Det går helt fint å dra på restaurant og spise digg middag i sitt eget selskap. Eller booke en dag på SPA, eller hotell, eller gå på kino. Det er utrolig befriende og jeg anbefaler å gjøre dette til absolutt alle som er single nå. Det er noe dere vil lengte tilbake til når dere får familie.
Dra på eventyr med venninner (venner)
Det er mulig å dra på jentetur eller guttetur når du er i forhold også, men ingenting er bedre enn jentetur eller guttetur når man er singel. Verden er full med muligheter, og det er så gøy. Gjør det mens du er singel og nyt!
Prøv nye aktiviteter
Kanskje dama di vil synes at det er for farlig å hoppe med fallskjerm, eller mannen din vil mene at sexy bachata dansing er ikke noe? Prøv det du vil nå mens du er singel! Det er gyllen mulighet her og nå.
Bruk penger på det du vil
Selv om det virker som veldig idiotisk ide å kjøpe den der kjolen til flere tusenlapp, så er det dine og bare dine penger. De kan du bruke akkurat som du vil. Nyt denne tiden og kjøp det du ønsker deg, før det ble felles budsjett.
Delta i dating-program
Jeg har gjort dette og vet ikke om jeg kunne gjort det igjen, men gøy var det uansett. Så jeg anbefaler dere å prøve mens dere er single!
singel sandnes
Gå på blind-date
Det er også veldig morsomt, og selv om dette kan ende opp som katastrofe, så fin historie blir det uansett. Bare dra ut og gjør det!
Bestille pizza KUN for deg selv
Det er utrolig deilig å chille med pizza og Netflix, og det er veldig gøy alene også!  Så gjør det- bestill pizza og spis hele alene. Det er en digg og sjelden mulighet.
Sove i senga på tvers
Hele senga er DIN og du kan ligge der som du vil. Uten at noen forstyrrer deg, dytter i deg eller snorker i øret ditt. Så nyt for fullt mens du har muligheten!
Kjøp deg selv blomster
Det er utrolig fint å få blomster, og enda finere å kjøpe dem selv. For da er du sikker på at du får akkurat det du ønsker. Ja. jeg har kjøpt flere buketter til meg selv og venninner, og det er koselig.
Se de filmene du selv ønsker
Ofte er det vanskelig å bli enig om hva man skal se på TV når man er i et forhold, og da kompromisser man som regel stadig. Bruk muligheten nå og se akkurat det du vil på TV. Om det er dramaserier eller filmer som dama di vil garantert hate. Kos deg!
Er det flere ting du kan ramse opp?
signature lena
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.