10 TING SOM GJØR JULESHOPPING LETTERE FOR DEG

Categories Hverdagen
jul
Jeg elsker lister, og mine lister er som regel positive. Så nå skriver jeg mine tips til deg som har begynt med julehandelen.
Her er mine tips for å gjøre dette lettere:
– Lag oversikt over julegaver til alle dine venner og slektninger, skriv ca sum du kan bruke på hver gave
– Søk etter salg på nett, her kan du bestille fine ting rimelig
– Kjøp flere spiselige gaver, de er lett å finne 
– Kjøp gavekort på opplevelser, dette gjør julehandel lettere
– Dra på butikker på dagen eller kvelden i ukedagene, i helga er det mest folk ute
– Lag gavekort på noe tjenester du kan utføre istedenfor materielle ting
– Prøv å handle flere gaver samtidig
– Bruk gavepapir på butikken og pakk gavene mens du handler. slik sparer du både penger og tid  (de fleste kjøpesentre har pakkerom)
– Støtt lokale bedrifter, der finner du unike julegaver og slipper kø
– Lag julegaver selv istedenfor å stå i kø på butikken
jul

Er dere ferdige med julegaver?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “10 TING SOM GJØR JULESHOPPING LETTERE FOR DEG

  1. Behynner å bli ferdig ja. Men ikke har jeg laget noe selv og ikke har jeg støttet lokale bedrifter/butikker da vi kun har noen matbutikker her jeg bor og det er 1,5 times kjøring til nærmeste annenbutikk.

    Jeg kjøper julegaver hele året, gjerne på salg. Da blir stresset og den økonomiske belastningen mindre i nov og des. I år har jeg for fullt oppdaget fordelene med nettshoppingen og mange julegaver er kjøpt på nettet i løpet av året.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.