17.MAI BILDEDRYSS: CHAMPAGNEFROKOST

Categories Livet som det er

lenalykke 17.mai

 

Hei mine fininger,

 

Hvordan går det? Hvordan deres 17.mai har vært?

 

Her kan jeg konkludere at dette var beste 17.mai i mitt liv. Rett og slett. Det var så koselig og alt gikk så bra. Været var så fantastisk: det var hverken for varmt eller for kaldt, helt vindstille og deilig. Vi koset oss først hjemme med champagnefrokost,så dro ut til byen. Jeg klarte å kjøre selv og det var ikke så stor trafikk på motorveien. Jeg er veldig stolt av meg selv siden jeg ikke hadde angst i dag og klarte meg kjempefint.

 

17.mai

 

17.mai

 

lenalykke 17.mai

 

17.mai

 

17.mai

 

lenalykke 17.mai

 

 

Jeg elsker tradisjon med champagnefrokost. Som regel dekker jeg fint på bordet og serverer masse forskjellig. Så koser vi oss lenge, minst en time eller to før vi skifter til festdrakt. Så drar vi videre til byen. Jeg synes det er utrolig deilig å starte dagen så rolig og fint.

 

Her kommer det et lite bildedryss fra champagnefrokost

 

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “17.MAI BILDEDRYSS: CHAMPAGNEFROKOST

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.