EG ER IKKE BLOGGEN MIN!

Categories Blogg

speil

Hjernen vår ser ikke forskjell på ekte og digitalt. Dette forklarer så mange forelskelser over internett. Noen av dem ender opp i svindel. Dette forklarer også hvorfor så mange folk tror at jeg er akkurat slik i livet som på bloggen min. Altså sexy, dristig og stor i kjeften.

 

Folkens, jeg er ikke bloggen min. Det har jeg sagt tusen ganger. Ja, jeg er en av norges ærligste bloggere. Men bloggen er en ting, privatlivet er annen ting. Jeg er en omsorgsfull mor, kjærlig kjæreste, raus og varm venninne, og si hva du vil, men jeg er sykt sårbar.

 

Bak alle mine masker hvor jeg spiller tøff, der finnes det en myk og sårbar person. Som også har hjerte og ikke tåler så mye smerte og dritt. Tenk derfor litt neste gang før du slenger noen kommentar. Jeg kjenner smerte. På lik linje som deg. Og jeg gråter mer om nettene enn du kanskje tror jeg gjør. Uansett hvor vellykket og smilende jeg ser ut på bloggen. PS. Tror det gjelder mange av oss. Vær snill og ikke tenk at bloggen representerer hele mennesket.

 

signatur

2 kommentarer

2 thoughts on “EG ER IKKE BLOGGEN MIN!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.