BLOGGERE SOM ALDRI FORLATER

Categories Blogg

blå kjole HM

 

I går fikk jeg spørsmål om jeg tenker å legge ned bloggen en gang i fremtiden. Siden jeg kan skaffe noe mer interessant å bedrive med. For eksempel, et lite barn som vil kreve mye, eller noe annen hobby som ikke krever så mye som blogging gjør nå. Jeg vet ikke om jeg vil legge bloggen ned. Det har jeg gjort før i to år da jeg flyttet og fikk ny jobb og måtte komme i rutiner før jeg kunne poste artikler igjen.
Så slet jeg med angsten. og derfor ble det pause på nesten to år. Da jeg hadde funnet veien ut av angsten, var bloggen til stor hjelp for meg.
blå kjole HM
Derfor tror jeg ikke at jeg legger ned bloggen. Men i det siste har jeg sett flere store bloggere som annonserte at de går vekk fra blogging. Så om en stund ser jeg dem tilbake på bloggen. Dette bekrefter bare at det ikke er så lett å bare slutt å blogger. Det finnes noe fascinerende ved dette.

Hva er deres planer med blogging for fremtiden (for dere som også blogger)?

 

signature lena

10 kommentarer

10 thoughts on “BLOGGERE SOM ALDRI FORLATER

  1. Hyggelig å blogg syns jeg..så tenker at uansett om jeg tar noen ganske lange “pauser”innimellom så slutter jeg ikke å blogge med det første..Koselig å følge deg her på bloggen også <3 Tøffe bilder nok en gang <3

  2. Digger de hvite, høye skoene dine!

    Jeg er kommet til et veiskille med bloggen min siden målet er oppnådd. Jeg kan selv velge om jeg vil avslutte nå, eller om jeg vil skrive noen flere oppsummerende innlegg, men tanken var aldri å gå utover det opprinnelige temaet. Jeg ser ikke på meg selv som noen mammablogger. Først og fremst fordi jeg ikke vil eksponere barnet mitt i sosiale medier, og dernest fordi jeg virkelig ikke er interessert i å havne i fordummende og stressende diskusjoner med mammapolitiet. Uansett har jeg rett og slett ikke hatt tid til særlig mye blogging fram til nå, holder på å sovne mens jeg skriver denne kommentaren ….

  3. Jeg skal ikke legge ned bloggen. Det å skrive gir meg noe, det er moro, det er koselig og det er til tider terapi 🙏🥰
    Hyggelig å lese at du ikke skal gi deg du heller 🤞♥️

  4. Jeg har blogget i 10 år snart. Siste året ikke daglig, som jeg alltid gjorde før. Men jeg annonserer ikke at jeg slutter. Kan ikke se for meg at jeg slutter helt med det første 😁Flotte bilder 😘

  5. Jeg er også av og på blogger. Slutter og finner ut at jeg må begynne igjen:)
    Jeg liker den fargerike bloggen din og du er jo fin:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.