BRÅ START PÅ HVERDAGEN

Categories Hverdagen

 

frokost
Tirsdagen var utrolig fantastisk. På tross av grytidlig oppvåkning kl 7:00 og tidlige møter fra kl.8:00. Sola skinte og dagen glidde bare. Naive meg fikk tro på at alt kommer til å ordne seg og jeg klarer hvertfall denne uken med glans, men ting fikk brå start på onsdagen.
frokost
Jeg klarte å sovne kun kl 2 om natta i god tro på at jeg kan sove frem til kl.8:30, men slik blei det ikke. Klokka 6:00 stod frøken i døra på soverommet for å fortelle at hun fikk hissig øyebetennelse, så det blei telefon til skolen, telefon til legen, varme kompress og saltvann, og en time søvn slik at jeg våknet kl.9:30 uten å rekke noe som helst kjekt jeg hadde planlagt å rekke om morgenen. Hele dagen var jeg nesten ikke levenes pga. lite søvn og dermed måtte sove to timer midt på dagen. Det skremmer meg at jeg sover så mye, men ikke føler meg uthvilt allikevel. Jeg håper fortsatt at det vil fikse seg og at det ikke forblir slik. Det er lov å håpe.
Så det er bare å bite tennene sammen og komme seg igjennom resten av uken.
Hvordan er hverdagen for dere etter påskeferien?
signature lena

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.