DAGENS FLAUSE PÅ MACCERN 🍟

Categories Hverdagen

lenalykke

Jeg har et problem. Et morsomt, men ganske irriterende problem. Jeg klarer ikke å bestille på “drive inn” på McDonalds, fordi at jeg uttaler alt uklart. Som regel mener ansatte på Maccern at jeg snakker for lavt og de ikke hører meg. Dette skjer hver bidige gang.

I dag skulle jeg bestille pomfri og chilicheesetops, men fyren på Maccern hørte at jeg sa “fire cheesburger”, så spurte han om jeg kunne snakke høyere (mens jeg allerede snakket så høyt at jeg hørte meg selv og alle rundt hørte at jeg nermest skriker). Så spurte han om jeg var på førersetet siden han hører meg så utrolig dårlig. 

Vel fremme ved kassa beklaget mannen for at han ikke hørte hva jeg sa. Ja vel, svarte jeg, jeg snakker jo med aksent, så du kanskje ikke forstod bare?

Uansett er det både flaut og morsomt hver gang.

Liker dere Maccern?
signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “DAGENS FLAUSE PÅ MACCERN 🍟

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.