DATING SOM 60+

Categories Finne den rette
dating
I helga ble jeg nedskrevet av hyggelige gutter på Tinder, men såklart var det en som mente at jeg var gammel og desperat. Han selv valgte å slette alderen sin fra profilen (noe man må betale for). Så hvem som var desperat etter en yngre partner av oss var soleklart.
Allikevel valgte fyren å påpeke at jeg begynner å dra på årene og bør slutte å bli så kresen (gammelt nytt).
Så her satt jeg litt og surfet rundt på nettet for å finne ut om det er så håpløst for min del som til tross av alt snart runder ganske skummelt tall. Gjett da hva jeg fant? Det spiller ingen rolle hvor gammel du er sålenge du er en kvinne. Du vil alltid få deg noe. Jaja, bokstavelig talt!
Jeg leste om Patty på 83 som fant seg en ung elsker på 19. om Marita som va syk med kreft og trodde at livet ble over, men så fant en syv år yngre mann! Mange mange historier som vitner om at man kan ha det supergøy etter fyllte 40, 50, og også 60.
Så kjære menn som vil påpeke min alder og fortelle at alt er for sent liksom. Ta dere en bolle! Husk at jeg er ei kvinne, noe som betyr at jeg absolutt ikke trenger å få han opp for å kose meg i senga. Noe som betyr at min alder spiller liten rolle. Jeg vil alltid finne meg noen. Helt seriøst.
Jenter, hva synes dere om dette?

 

signatur

6 kommentarer

6 thoughts on “DATING SOM 60+

  1. Date kan mann vel uansett alder..har man lyst har man lov heter det vel 🙂 Og du er da både ung og flott… Tøft bilde 🙂

  2. Jeg som ikke er på Tinder kunne veldig gjerne tatt en date med deg. Liker bloggingen og temaene du tar opp, så det hadde vært spennende å truffet det IRL.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.