DETTE VIL JEG ALDRI BLOGGE OM 

Categories Blogg
Høsten
Jeg var og er en super ærlig blogger som deler sine innerste tanker med mine lesere. Men det finnes allikevel ting som jeg aldri kommer til å blogge om her. Det finnes ulike årsaker til dette, men først og fremst det at jeg ikke føler meg komfortabel med å skrive om dette for tusener andre.
Her er min liste.
Sex
Jeg vet at mange bloggere skriver om sex og er åpne om sitt eget sexliv, men jeg er ikke en av dem. Jeg føler meg ikke komfortabel med å utlevere mitt sexliv. Det er greit å skrive om dette generelt da, men jeg har opplevd å få unødvendig oppmerksomhet pga dette. Så nei, takk.
Konflikter i familie
Jeg vet at flere bloggere er åpne om sine forhold og familie konflikter, men jeg har alltid vegret meg litt fra å blogge om dette. Jeg er ganske åpen da om min familie, men samtidig synes jeg ikke at alt bør komme til synet for tusener andre. Det er best å holde slike ting privat.
Jobb
Dette tror jeg ikke er vanlig å blogge om, men noe flere gjør allikevel. Jeg mener at det er best for min del å la være. Jobben vet at jeg blogger og de ønsker ikke at jeg uttaler meg om noe, men det skulle jeg ikke gjort uansett siden jeg har aldri hatt behov for dette.
Høsten
Betalt reklame
Jeg tar inn reklame i form av varer som jeg tester og dersom jeg liker dem så anbefaler jeg videre. Men jeg ønsker ikke å få betalt for å promotere varer som jeg ikke har testet eller ikke likte. Jeg føler meg da som er prostituert som fikk betalt og må gjøre hva kunden sier.
Barna
Jeg blogger ikke om min datter og jeg kommer ikke til å blogge om mitt andre barn (dersom jeg får et). Jeg ønsker gjerne fokusere på min rolle som mor, og ikke utlevere for mye hva mine barna gjør, hvordan dem utvikler seg og hva vi driver med som familie. Det er fint med stemningsfulle bilder fra tur og aktiviteter, men jeg ønsker at dette omhandler meg. Først og fremst.
I bunn og grunn handler denne bloggen om MEG og mitt syn på livet, samt det som interesserer meg. Så derfor får det være slik.
Hva bloggere dere aldri om? Hva liker dere å blogge om?
signature lena
4 kommentarer

4 thoughts on “DETTE VIL JEG ALDRI BLOGGE OM 

  1. Jeg synes flere skulle blogget om sex, altså på generelt nivå, vi har alltid hatt behov for åpenhet rundt sex, at folk kan snakke om det. At sex skal (for)bli et tabu-tema tror jeg ikke er en bra ting, det har det aldri vært. Sex-kunnskaper er bra for folkehelsa.

  2. Selv om jeg har gjort alt som står på denne listen, minus betalt reklame-delen, så skjønner og støtter jeg argumentene dine.

    Spesielt på den om konflikter har jeg brent litt bruer ved å legge ut noen innlegg som har inneholdt tanker jeg ikke har luftet med de det har gjeldt selv. Og i to tilfeller har dette kostet meg noen vennskap. Det ene vennskapet tenker jeg er like greit at jeg ikke har lengre, men det andre plager meg litt mer en dag i dag, selv om det nå er over 5 år siden kontakten røyk.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.