DETTE ANGRER JEG PÅ

Categories Blogg

kleppeloen påske

Siste dagen i Påskeferien startet utrolig bra: Jeg fikk sove så mye jeg ville, så gikk vi en liten tur i skogen, så spiste vi god frokost. Så satt jeg på bloggen litt og fikk følelsen av drama og greier. Jeg leser ytterst få blogger i det siste nemlig fordi at jeg er så lei av alt drama.

Det jeg skriver nå er som å kaste stein mens man sitter  i et glasshus. Nemlig fordi at jeg har vært en “drama”-blogger i flere år. Det er fordi at jeg var sikkert på at min ærlige fremtoning og det at jeg tør å si ting rett ut i fjeset på de fleste folk gir meg tillatelse å spille på drama.

Dette angrer jeg på…

Først og fremst fordi at det tok gnisten av bloggingen min. Også fordi at det stjal min glede av å blogge. Fordi at jeg ikke følte meg lykkelig og vel. Fordi at jeg følte at jeg hadde drama rundt meg hele tiden.

Jeg er glad jeg tok et steg tilbake og slått meg mer til ro. Dersom jeg ikke klarer å fange oppmerksomheten til flere her i bloggverden med kule interessante innlegg uten drama, med mine bilder (ja, jeg ble skikkelig interessert i foto) og mine tips, da er jeg sånn mellom-god blogger, og det kan jeg fint leve med.

Det viktigste er at jeg føler meg vel. Fordi at drama ikke fremmer psykisk helse, uansett om det er drama på privaten eller skapt på bloggen for å tiltrekke til seg oppmerksomhet.

Håper denne bloggen kan være et fristed fra drama og negative ting, men heller et sted for noe positivt.
signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “DETTE ANGRER JEG PÅ

  1. Jeg er sååå enig med deg. Jeg liker best å kose meg med bloggen og følgerne. Er veldig lei drama og intriger over alt. Jeg synes bloggen din er veldig god å komme inn på sånn som den er nå 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.