SLIK FÅR DU DRAGET PÅ DAMENE

Categories Finne den rette
Reposter denne fra noen år tilbake. Liker aktuelt i dag 🙂
I går satt jeg og tenkte over at så mange menn klager over at kvinner er blitt kravstore og det er vanskelig å få napp. Men egentlig kreves det ikke så mye til for å få draget. Jeg tenkte og snakket med venninner, og tenkte igjen. Så her er noen  tips. Prøv dette så kan jeg nesten garantere at du får flere damer interesserte i deg.
Lytt til henne
Ofte når jeg treffer menn for første gang er de veldig interesserte i å høre om meg. De viser virkelig engasjement for mine interesser og livet. Så blir det slik etter hvert at menn blir mer opptatte av seg selv. Det er nokså naturlig, men de mennene som bryr seg om kvinner og lytter tildem vil alltid ha draget og blir prioritert blant andre.
Aksepter henne
Det er veldig viktig å bli akseptert for den du er. Kvinner er mer tilbøyelig for å dømme seg selv og føle at de ikke er bra nok. Derfor følelsen av å bli akseptert og godtatt for den hun er vil gjøre deg til den beste mannen hun har møtt.
Ta vare på utseende
Det er løgn at kvinner “elsker med ørene”. Vi liker menn som liker seg selv og passer på kroppen sin. Man trenger ikke kanskje se ut som modell eller skuespiller, men passe på seg selv og se velstelt ut er viktig.
Foreslå hjelp
Det finnes ingenting mer sexy enn en mann som bryr seg og som er villig til å stille opp. Norske kvinner er veldig selvstendige, men det skader ikke å tilby hjelp og varte henne opp litt. Dette er faktisk veldig tiltrekkende.
Klem fra meg,
signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “SLIK FÅR DU DRAGET PÅ DAMENE

  1. Hei, Lena!

    Her er min kommentar:

    Jeg lytter til og respekterer kvinner mer enn de fleste menn, og prøver alltid å få samtalen til å handle mer om hun enn meg. Jeg stiller alltid opp når noen trenger det (med mindre noen kommer med helt urimelige forventninger). Tar var på utseendet mitt. Driver en ideell organisasjon med flere ansatte sammen med en venn, som vi bygde opp fra ingenting. Har godt over gjennomsnittlig arbeidsmoral samtidig som jeg prioriterer aktiviteter og fritid. Anser meg som gjennomsnittlig eller litt over enn gjennomsnittlig på sosiale ferdigheter. Tar vare på meg selv med trening, kosthold og meditasjon. Elsker dype samtaler. Skaper ikke konflikter, men er ikke redd for å snakke sammen som voksne mennesker hvis det oppstår uenigheter. Er i kontakt med både mine empatiske og myke sider, og mine mannlige tøffere sider uten å være toxic på noe som helst måte. Det er ingen ting i veien med utseendet mitt. Jeg liker tenkere som Mary Wollstonecraft og Simone de Beauvoir. Jeg tar også avvisninger med et smil fordi jeg skjønner at det er en del av livet til alle, iallefall til en viss grad. Donerer en betydelig del av inntekten min til gode formål. Har generelt ting på stell, og er generelt veldig motivert. Elsker å være sosial, ha det gøy med venner, arrangere sosiale arrangementer og bringe folk sammen, lede aktiviteter, og lage mat til andre. Er ydmyk og tror ikke at jeg er noe bedre enn andre, men tror heller ikke at det er noe galt med meg. Har reist mye rundt i verden og opplevd veldig mye. Har hobbyer jeg liker å drive med, og brenner utrolig mye for jobben min.

    Jeg har ikke draget på damene i det hele tatt. Finnes ikke spor av interesse å oppdrive. Til tross for at jeg er veldig sosial og møter nye mennesker nesten hele tiden og ikke er redd for å vise interesse blir jeg avvist hver eneste gang uten noe som helst unntak, og det er mange år siden sist noen viste noe som helst interesse. Når jeg viser interesse gjør jeg det alltid på en respektfull, og uformell men moden måte der jeg er meg selv og har det gøy samtidig, og ikke prøver for hardt. Å få draget er noe jeg nå oppfatter som fullstendig umulig, og tanken på å måtte være alene resten av livet har i den siste tiden revet meg fullstendig i stykker innvendig (dette er altså bare de siste ukene, så man kan ikke skylde på at dette er grunnen til at jeg ikke har hatt draget i årevis). Stereotypen om at alle menn som ikke har draget bare er latsabber, selvopptatte, klønete, dumme og umodne har ikke rot i virkeligheten. Det som er ekstra deprimerende er å se kvinner ofte gå for menn som virkelig ER selvopptatte. Jeg har ikke tall på hvor mange av de som har avvist meg som har fortalt meg at de pleier å møte menn de anser som drittsekker som de ikke har noen som helst av felles verdier med på Tinder, og at de likevel anser disse mennene som interessante. Kanskje problemet ikke er at kvinner har for store krav. Selvfølgelig skal man ha krav. Kanskje problemet er hva som kreves.

    Bare en tanke.

    1. Hei 🙂 takk for din kommentar. jeg har lest gjennom alt nå.
      Jeg tenker at kanskje det kan være at du går for “feil” kvinner?
      Ofte tenker vi at vi liker en type partnere mens vi går overens med annen type partnere
      Kanskje du kan prøve å sjekke opp kvinner som er helt motsatte av de du prøver deg på?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.