FIRE PÅSKE-OUTFIT MED DONGERI

Categories Mote og Hudpleie

påske antrekk

 

 

Påsken er her og jeg orker ikke å pynte meg noe særlig. Her blir det donut i håret og i magen og ullundertøy. Til daglig har jeg fått vide dongeri hos min datter (de passet ikke til henne), som jeg elsker så mye for de er så comfy. Så de skal brukes masse.
Her satt jeg sammen fire fine påske-outfit med dongeri.
påske dongeri
Gull genser
Dongeri og gull genser, pluss belte- antrekket er klart. Den er veldig cosy, behagelig og ikke minst fint. Pass på å velge fine pastell farger.
påske dongeri
Strikket topp
Strikket topp og dongeri er et fint ungdommelig antrekk. Toppen er varm og lun og kan brukes både på hytta og i byen.
Strikket cardigan
Cardigan sammen med dongeri eller topp er så fint og varmt. Jeg brukte dette antrekket ute igår og det var passende varm i våre pluss 11 grader.
påske dongeri
Lett topp
Om du ønsker en by-Påske med litt flørtete humør, så bruk gjerne lett topp i fine gule farger. Den matcher fint med dongeri og gir deg flørtete humør. Perfekt for en påskedate!

Hvilket antrekk likte dere mest?

 

 

signature lena

 

 

7 kommentarer

7 thoughts on “FIRE PÅSKE-OUTFIT MED DONGERI

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.