FORHOLD: for stygg for å bli spandert på

Categories Finne den rette

 

Jeg fikk utrolig mange stygge meldinger etter jeg kommenterte på Facebook sin artikkel om hvem som spanderer på første date. Jeg får faktisk sinte blakke menn på Snap etter meg. Jeg fikk en rekke kommentarer om at jeg med ødelagt ansikt kan ikke forvente å bli spandert på.

 

Det er utrolig for min del hvordan personlige preferanser til enkelte mennesker kan trigge så mye i hodene til andre. Jeg vet ikke hvem denne mannen er og han har kun kommentert på mine snapper, jeg hadde altså ingen planer om å date han 🙂 tihi

 

Så jeg skjønner ikke hvorfor folk blir så sure fordi jeg foretrekker ditten og datten. Så til likestilling igjen: hvilken likestilling er det når damer kan bli spandert på fordi de er vakre? For meg er det viktig med en mann som liker å spandere på damer fordi han liker dette, ikke fordi han “kjøper” dem. Uansett, så jeg har aldri forventet så mye negativ respons og at folk skulle skrive så stygge meldinger når jeg er mitt mest sårbare.

Men sånn er det å være offentlig person tror jeg. Jeg vil takke min nåværende behandler, Clinic Yvonne, for at jeg kunne ta dette nyttårsbildet. Halve ansiktet ser bra ut igjen. Da er jeg på riktig vei.

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “FORHOLD: for stygg for å bli spandert på

  1. Enig med deg i at det bare er stygt å være frekk. Dessverre er det blitt ganske vanlig å være frekk, heller enn å komme med argumenter eller tenke over hva en faktisk mener. Ikke bare på nett men IRL også. Dessverre.

    Jo, ja, jeg diskuterte dette litt med deg før jeg ble borte. Jeg skjønner at dette er en tanke, en fantasi egentlig, om hvordan en god date med en god mann skal være. Det jeg har prøvd å si i fra om er at om du sier til menn før du drar på date, før dere er kommet så langt en gang, at “menn skal betale for daten”, så hører mennene, “menn er til for å brukes”. Det er ikke det du mener, jeg vet! Men det er det menn hører. Jeg tror ikke det er så lurt å diskutere dette (med menn).

    1. Det er ikke fantasi, det er mine kriteria, noe jeg ønsker og foretrekker. en romantisk, varm, og sterk mann som elsker å varte meg opp.

      jeg ønsker meg ikke en mann som jeg ikke kan diskutere alt med. Jeg er ærlig og skal aldri late som. De fleste reagerer helt normalt. jeg sier aldri at menn skal betale. jeg sier at JEG foretrekker menn som liker å varte dame opp og spandere. er man ikke slik mann så finner han noen andre. Så slipper vi å bruke tid på hverandre.

      jeg vet kjempegodt hva jeg vil og jeg heller vil være singel enn å ha noe halvhjertet. kun ekte vare.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.