HEI, SNOKER ✌

Categories Livet som det er

sola strand

 

I dag opplevde jeg noe som jeg tror de fleste som har blogg opplever: jeg ble slengt i trynet alt jeg skriver på bloggen og dette ble brukt mot meg i en samtale.En viktig samtale hvor det var flere folk og hvor det opplevdes ekstra ydmykende. Av person som var såpass uproff som tillot seg personlige angrep i så viktig samtale.

 

Ja, jeg vet at man blir slags “offentlig” person når man blogger. Så dette måtte jeg forvente å komme, men uansett. Nå har jeg blogget i mange år, og siste fire årene ble bloggen min terapi og motivasjon til å fungere i hverdagen. Dette høres ganske stort ut, men det er slik det er. Jeg har blogg ikke bare på gøy, dette er nesten min dagbok hvor jeg deler mine tanker. Grunnen til at jeg gjør det offentlig er at jeg får eksponere meg litt og det at jeg har et håp om at flere vil kjenne seg igjen i dette og kanskje få hjelp av bloggen min. Det er flere ganger jeg fikk private meldinger hvor folk fortalte meg at de hadde fått god hjelp av artiklene mine.

 

Men nå vet jeg at det finnes folk som ikke leser bloggen min for å heie meg opp, men snoker her for å finne ut masse dritt som kan brukes mot meg. Det finnes folk som har så lite å gjøre at de bruker sin dyrebare tid for å lese hvert eneste ord her og finne “skjult mening” og det finnes folk som er så uhøflige at de tror at de kan diktere hva jeg får lov å skrive på bloggen min. Så til dere som heier meg opp og er her for å hente noe positivitet – TAKK og god energi deres vei. Til dere “snokere”- TAKK for at dere bidrar til økte visninger her og generert inntekt. Det er betaling for alt det stygge dere har å komme med. Ellers har jeg ikke noe å takke dere for.

 

Til syvende og sist: dette er en positiv LYKKEblogg og slik skal det fortsette å være. Selv om livet skjer, sykdommen skjer, snokere og stygge folk skjer, men kjærlighet og lykke seier alltid, og dette jeg kommer til å bevise. Stay positiv (mot dem som fortjener dette). De som ikke gjør får bare ignorering hos meg. De fortjener ikke min tid og min energi. Så det blir ikke flere artikler om dere, kjære snokere. Håper dere koser dere her masse og husk at det er demokrati i Norge og så lenge man ikke skriver noe direkte stygt eller ulovlig mot dere så kan man skrive det man vil på egen blogg.

 

 

Hva synes dere, bloggervenner? Er dette kjent problematikk?

Vel og merke så har jeg ingenting politisk på bloggen, ikke skriver noe om min jobb, ikke skriver noe om mannen min og vårt forhold, ikke skriver så mye om mine sykdommer (jeg deler her kun ca 1/3 del av det jeg strever med), ikke deler noe nasjonalistisk eller feministisk, men så finner folk noe å henge seg i allikevel. Er ikke dette helt utrolig og litt creepy?

 

 

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “HEI, SNOKER ✌

  1. Ikke ukjent fenomen. Jeg skravlet litt med blogg support, og det er mye som dette. Jeg tenkte mye? Men det er visstnok det. Hvis du tror de som snoker er ille. Hva med de som klipper og limer innleggene dine sammen med uttalelser du har gjort andre steder, for eksempel Facebook og Instagram, så henger de deg ut for slemme ting du aldri har gjort. Lager en konstruert historie. Så begynner folk å sende hatmeldinger og plage deg. Det kan også skje vettu.

  2. Jeg har selv fått oppleve dette dessverre og det er så synd at det skal være slik ja klart at man får mer ” click” av dt og da inntekter men når man opplever at folk ringer mamma og andre jeg har skrevet om og forteller de alt jeg har sagt og da også slenger det i ansiktet mitt, ordrett. Jeg husker den nagende tvilen jeg fikk i meg når slik skjer.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.