HJERTESMYKKE OG FROZEN YOGHURT

Categories Hverdagen
kvadrat holter

I går hadde jeg en ganske hektisk dag- jeg dro på jobb grytidlig, altså ble jeg vekket av minien kl 06.15 og var tilbake fra jobb allerede på hjemmekontor klokka 9. Det er veldig mye å gjøre på jobb i de nærmeste to ukene, samtidig som jeg har masse legeundersøkelser.

Jeg var hos Hjertesenteret i Stavanger og fikk nytt hjerte smykke- holter som skal måle pulsen min og hjerterytme i 24 timer. Den må jeg ha med hele tiden, også når jeg sover, og det er ikke lov å dusje. Noe som er svært uvanlig for meg som dusjer opp til to ganger daglig.

 

holter

 

holter

 

frozen youghurt

Så jeg er veldig spent og litt redd samtidig. Jeg hadde så mange hjerteflimmer og ekstrasystoler at det er fint jeg ble endelig tatt på alvor og får det sjekket. Det jeg ikke visste er at man kan faktisk utvikle reel arytmi dersom man har mange ekstrasystoler på grunn av angst.

Etter legen dro jeg til Kvadrat og fikk frozen yoghurt for å stresse ned. Den var digg.

Krysser fingrene for resultatet.
signature lena
4 kommentarer

4 thoughts on “HJERTESMYKKE OG FROZEN YOGHURT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.