DETTE DRØMMER JEG OM Å GJØRE ETTER KARANTENE

Categories Blogg
porterett
Drømmer om så mye nå
Det sies rundt at situasjonen landet vårt befinner seg i er utrolig ekstraordinær og noe lignende har ikke skjedd noen gang her i Norge. Jeg sitter med hjemmekontor og Irina har hjemmeundervisning. Kjæresten min er fortsatt i karantene og jeg vet ikke om vi får feire påsken sammen.
Nå er det slik at jeg går rundt og dagdrømmer om alt jeg skal gjøre når karantene er over. Her er min liste:
Jeg skal gå på date med kjæresten. Gjerne på en god sushi restaurant siden vi begge er glade i sushi.
– Jeg skal dra på spa med Irina. Vi elsker å bade, og jeg vil gjerne unne oss en slik dag.
– Jeg skal gå på konsert, eller gjerne flere.
– Håper vi klarer å gå på Gladmat festivalen i sommer.
– Jeg skal endelig komme til Oslo og hente passet mitt hos ambassaden.
– Jeg skal treffe venner og aldri si at jeg ikke har tid!
– Kanskje blir vi heldige og får reise til familien min. Men det skjer ikke nå i sommer det er helt sikkert.
– Jeg skal endelig få ordentlig oppfølging fra legen min.
– Jeg skal reise på flere road trips og stoppe ved flere veikafeer.
– Jeg skal lage jentekveld hjemme hos meg.
Hva gleder dere dere til etter karantene er over?

 

signatur

2 kommentarer

2 thoughts on “DETTE DRØMMER JEG OM Å GJØRE ETTER KARANTENE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.