LØRDAGSBLISS

Categories Hverdagen

lenalykke

 

 

God lørdag,

 

Været her er veldig rart i de siste dagene. Enten er det sol eller er det overskyene og masse vind med regndråper. Dette er typisk “vestlandsk sommer” og jeg kjenner at jeg begynner å bli syk og deppa av norske somre. Om ikke jeg få reise til varmere strøk nå i sommer så tror jeg vil ligge deprimert til høsten. Rett og slett.

Som regel kommer varmen hit i slutten av august når alle er ferdige med ferien sin og da må man sitte på jobb mens det er sydentemperaturer ute. Dette er ganske kjipt. Men jeg holder optimismen oppe og håper fortsatt på en god sommer for min del.

La oss være optimistiske. I dag er planen: dining og wining med girlsa, så jeg gleder meg.

 

Hva gjør dere på i dag?

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “LØRDAGSBLISS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.