MINE 3 FAVORITT STYGGE JULEGENSERE

Categories Blogg
lenalykke jul
God tirsdag,

 

Det er veldig koselig dag i dag: Lucia dagen og stygge genser dagen på jobb. Jeg gleder meg skikkelig.

Jeg elsker Lucia, det er veldig spesiell dag. For tre år siden var jeg selveste Lucia i toget på min gamle jobb, og oppfylte min drøm. Nå skal jeg også delta i toget og gå rundt i favorittgenseren min.

Jeg her flere stygge julegensere, men her er mine favoritter:

 

Santas Favourite HO

Naughty but Nice

Make love, not lutefisk

 

Mitt valg faller på “lutefisk” i dag, jeg tenker at det er det som passer best på kontoret 🙂

 

Hva med deg? Liker du stygge julegensere, eller kanskje eier du en?

 

Klem fra meg,

signature lena

 

6 kommentarer

6 thoughts on “MINE 3 FAVORITT STYGGE JULEGENSERE

  1. Jeg har ingen STYGG julegenser… men skulle ønske jeg hadde en slik typisk “julegenser” til jul som en tradisjon 🙂
    Jeg skal på julebord i dag og på menyen hos meg er det gratinert klippfisk 🙂

    God Luciadag til deg 🙂

  2. Jeg liker ikke stygge julegensere 😀 Hvis jeg kunne laget en selv, så kanskje. Men å kjøpe en har jeg aldri skjønt poenget med. Men hvem vet…kanskje en gang går jeg i fella og kjøper en 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.