NÅR VALENTINES BLIR EN KONKURRANSE

Categories Finne den rette

valentines

 

 

Valentines er over, men Instagram koker fortsatt. Det postes fine gaver ig svære rosebuketter, og alt dette diskuteres, Hvem sin kjæreste er best og hvem fikk den største og fineste gaven. Jeg trodde aldri at slike ting skulle bli konkurranse objekt.
Folk viser kjærlighet på forskjellige måter. Noen liker store gaver, noen liker å spare, noen gir alt man har og kanskje har litt lite for tiden. Jeg må si at jeg fikk veldig forskjellige gaver i verdi dette året sammenlignet med forrige, men jeg føler at Valentines i år var til og med bedre. Veldig koselig.
Seriøst folkens, for noen er beste gave det at partneren sparte penger. Så thats it, slutt å skryte og lage konkurranse ut av slike ting. Det er såklart lov å dele, og jeg er happy for alle som fant kjærligheten, dyre gaver eller ei.

 

2 kommentarer

2 thoughts on “NÅR VALENTINES BLIR EN KONKURRANSE

  1. Er bare så glad for at mine kompleksfylte tenår var passé før denne tradisjonen fikk innpass her til lands! For hva kan gjøre en som allerede er fylt til randen av mindreverdighetskomplekser enn det å ikke inneha noen kort i en klasse der det syntes som om alle andre drukner i disse!?.. 😢

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.