OM JEG KUNNE SKRU TIDEN TILBAKE…

Categories Hverdagen

 

 

God morgen

Det er fredag, det er sol og det er HELG. Endelig. Uken var krevende, men nå skal jeg hente meg inn.

Det er planlagt koselig og rolig helg.

 

 

På morgenen mens jeg spiste frokost tenkte jeg på at hvordan kunne det vært om vi kunne skru tiden tilbake, eller reise i tid?

Jeg angrer på veldig få ting og avgjørelser i livet mitt, men jeg skulle gjerne dratt til sommeren 2019 og gitt mine besteforeldre siste klem.

Av og til betyr små ubetydelige ting en hel Universe og man tenker på dem resten av livet.

Hva du skulle gjøre om det var mulig å skru tiden tilbake?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “OM JEG KUNNE SKRU TIDEN TILBAKE…

  1. Jeg vil egentlig ikke skru tiden tilbake, og angre gjør jeg sjelden på noe. Det kunne vært kos å få noen flere timer med mamma igjen, men det hadde jo bare vært trist når jeg måtte forlate henne igjen. SÅ tror jeg sier at jeg er fornøyd med sånn som det er nå 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.