SISTE FERIEDAG 🤍☀️

Categories Hverdagen

lenalykke solastrand

 

 

Dagen i dag var rolig og herlig. Det var hele 27 grader og helt vindstille, noe vi opplever veldig sjeldent her på Vestlandet. Da valgte jeg å være på stranda. Jeg ønsket å slappe av, sole meg og gå litt langs havet.  Så det var veldig deilig.

 

lenalykke solastrand

 

lenalykke solastrand

 

I morgen starter hverdagen for fullt og jeg gruer meg masse. Jeg gruer meg til det som kommer disse månedene, men også noe lettet fordi at jeg kan se frem til positive endringer. Så jeg er ganske motivert.

 

 

solastrand
nydelig himmel over Solastrand <3

 

lenalykke solastrand

 

Sommeren ser ut til å ikke vare denne uken, så nå kan jeg bare håpe på en fin høst. Jeg elsker høst, men disse siste sommerdagene skal nytes til det fulle, uansett vær og vind.

 

Hva med dere? Hva skal dere gjøre resten av august?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.