DETTE ER IKKE TIL Å TRO!

Categories Hverdagen

tastaturheks

 

Jeg så dette på Facebook i går og ble så hekta, jeg deltok selv og så fikk jeg delta flere fra en stor gruppe jeg er medlem av.

 

Velg måneden du er født:
Januar ——- Jeg sparket
Februar —— Jeg elsket med
Mars ———- Jeg badet naken med
April ———- Jeg slikket
Mai ———— Jeg hoppet på
Juni ———– Jeg luktet på
Juli ———— Jeg var på stevnemøte med
August ——– Jeg spiste lunsj med
September —- Jeg danset med
Oktober ——- Jeg sang for
November —– Jeg skrek til
Desember —– Jeg kjørte over
Velg datoen du er født:
1 ——- Et fuglefrø
2 ——- Et monster
3 ——- En politimann
4 ——- En gaffel
5 ——- En snømann
6 ——- En gangster
7 ——- Min mobiltelefon
8 ——- Ei nonne
9 ——- Min beste venns kjæreste
10 ——- Min nabo
11 ——- Min naturfagslærer
12 ——- Ei banan
13 ——- En brannmann
14 ——- Et utstoppet dyr
15 ——- Ei geit
16 ——- Ei agurk
17 ——- Din mamma
18 ——- En nudist
19 ——- En smurf
20 ——- Ei rosinbolle
21 ——- Ei politidame
22 ——- En tv kontroll
23 ——- En pingvin
24 ——- Et ekorn
25 ——- En fotballspiller
26 ——- Min søster
27 ——- Min bror
28 ——- En munk
29 ——- En surfer
30 ——- En hjemløs fyr
31 ——- En lama
Velg siste tall i årstallet du er født:
1 ——— I min bil
2 ——— Oppi en fryseboks
3 ——— I et hull
4 ——— Under senga mi
5 ——— Kjørende på en motorsykkel
6 ——— Glidende ned en bakke
7 ——— I en heis
8———- På middagsbordet
9 ——– I bankkøen
0 ——– På direktesendt tv
Velg fargen på t-skjorten/genseren du har på deg:
Hvit ——– Fordi jeg er så kul!
Svart ——- Fordi det er sånn jeg gjør.
Rosa ——- Fordi jeg ikke er gal.
Rød ——– Fordi jeg mangler selvkontroll.
Blå ——— Fordi jeg er sexy og gjør hva jeg vil.
Grønn —— Fordi jeg tror at jeg har behov for profesjonell hjelp.
Lilla ——– Fordi jeg er FANTASTISK!
Grå ——— Fordi jeg kan hvis jeg vil.
Gul ——— Fordi jeg ble tilbudt en million for det.
Orange —- Fordi familien min syns likevel at jeg er korka.
Brun ——- Fordi det er typisk meg.
Annen —– Fordi jeg er en ninja!
Ingen —— Fordi stemmer i hodet sa at jeg skulle gjøre det.

 

Dette var veldig morsomt og gøy helt til en av medlemmene i gruppa påpekte at dette her trikset brukes for å fiske etter personlige opplysninger for så å hacke personlige konto. Da ble jeg veldig redd og slettet innlegget. Jeg tenker at det er sykt at noen driver med sånt.

Hva tenker dere om dette?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.