SLIK STYLER DU BODYCON KJOLE

Categories Mote og Hudpleie
kepaza kjole
En enkel bodycon kjole kan være universelt plagg som du kan egentlig bruke fra morgen til kveld hele dagen, hver dag. Her styler jeg lekker kjole fra Kepaza.no. Perfekt antrekk dagen lang!
kepaza kjole
Morgen: Kontor
For å bruke denne kjolen på jobb trenger du ankelstøvletter og lekkert skjerf, Mitt er fra Guess og jeg elsker det! Om det er kaldt så passer det med cardigan eller pologenser under.
Fint antrekk til kontor!
kepaza kjole
Lunsj: Venninnetreff
For å møtes og skravle med jentene på byen i lunsjen kan du velge lave sko og sette opp håret med skjerf. Ser veldig ungdommelig og casual ut. Passer fint med skinnjakke eller cardigan.
kepaza kjole
Kveld: Date
For å dra på date med mannen din bruke du sexy lårkorte støvler og fint tilbehør, Jeg brukte tørkle rundt halsen som matcher støvlene. Skinnjakke kan passe her også. Rød leppestift er på og du er klar!
Bodycon kjole kan kjøpes hos Kepaza.no og du får rabatt med min unike kode “Lena100kr”.
signature lena

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.