SLIK STYLER DU HOODIE GENSER

Categories Mote og Hudpleie

hoodie hvit stavanger havn

På søndagen var været fint (endelig) og vi dro til Stavanger. Jeg ønsket meg noe urbant antrekk så jeg stylet hvit hoodie genser (en av mine favoritter) . Derfor deler jeg styling slik at dere kan få inspo.
hoodie stavanger sentrum
hoodie stavanger sentrum
hoodie stavanger sentrum
hoodie stavanger sentrum
Hoodie kan styles med joggebukser i samme farge og en enkel og elegant ull kåpe over.
Dette ser alltid fint ut og samtidig ungdommelig og urbant. J
eg stylet med dongeri i samme farge (i påvente av en skikkelig joggedress). Så brukte jeg solide boots siden jeg ofte fryser på føttene, men det vil se også bra ut med hvite joggesko med sokker og. 
Caps er veldig fint når det er mye sol (tenk uv-stråling) og matcher antrekket perfekt.
hoodie stavanger sentrum
Kåpe- VeroModa Hoodie- HM Bukser- HM Sko- HM Caps – NY Veske- HM Klokka- DW Solbriller- Zara
Jeg valgte store urbane briller for å piffe antrekket noe opp. Veske har jeg nylig kjøpt og den digger jeg (selv om alle ser hva jeg handlet inn).

Hva synes dere om stylingen? 

 

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.