HVORFOR FORBLIR SNILLE GUTTER SINGLE?

Categories Finne den rette

solsikker

Tema er veldig aktuelt og jeg kom på noen tanker, faktisk i dag på morgenen mens jeg drakk min morgenkaffe og pusset tenner. Dette gjelder så klart ikke bare snille gutter, men jenter også, men det er meget sjeldent man ser snille jenter gå single rundt, og det er mer snille gutter som stiller dette spørsmål, så da ble det gutter her i overskriften.

Snille gutter lurer på hvorfor de er så skikkelige og snille, men har ikke hell i kjærlighet, og jeg har gjort noen tanker og oppsummeringer om mulige årsaker. Her er noen:

Snill betyr ikke alltid “gøy å være med”

Når man er altså snill så av og til kan man være litt rolig og sjenert av seg.  Kanskje for lite aktiv og interessant, og da taper man gjerne i konkurranse med gutter som er frampå, aktive og spennende. Man er rett og slett litt “kjedelig”. Det er ofte slik med gutter som omtaler seg selv som snille, når de egentlig er litt for kjedelige.

 

Snill mot andre, ikke snill mot partner

Folk som oppfattes som snille av venner og bekjente, kan faktisk være dårlige kjærester. Dette er noe som kun kjærester oppdager, siden vedkommende oppfører seg slik kun med kjærester. Det kan være forskjellige ting. Jeg var borti snille menn som gjør masse fint for sine venner, og prioriterer venner og bekjente fremfor å prioritere kjæreste. Da er det ikke så kjekt å være kjærester med en slik mann.

 

Snill, men singel fordi han vil dette selv

Flere snille gutter velger selv å være single. Kanskje fordi at de trives best som single, og det er helt normalt. Så det er lurt å tenke på også før man spør “du er så snill, hvorfor er du singel?”

 

Alt som er beskrevet her kan gjelde også for jenter.

Jeg er spent på deres kommentarer.

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “HVORFOR FORBLIR SNILLE GUTTER SINGLE?

  1. Jeg e snill og singel😱, mere tørr jeg ikke si.

    Men ja ofte hørt, hvorfor er du ikke mere “bad boy”.

    Men sånn er det.

    Vil jo såklart ikke være singel.
    Men vil jo heller ikke forandre meg, bare for å passe sammen med noen.
    Det blir ihvertfall feil.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.