SYK OG SVAK, OG DÅRLIG BAK

Categories Hverdagen

senga shoot

Hei ho, jeg droppet litt ut av bloggingen (noe jeg trodde skulle aldri skje igjen) og lå loddrett i hele helga istedenfor å gjøre noe fornuftig. Det er like irriterende hver gang. Men sånn er det når man er ikke i form.
senga shoot
Så her kravlet jeg ut av mitt hi og tenker å poste litt. Pluss fikse samarbeidsavtaler som jeg lagt på isen litt. Planen er å redigere bilder, få ut video og litt artikler, og ta en tur ut.

Hva gjør dere i uka? 

P.S: syk og svak og dårlig bak er et vanlig ordtak fra Nord-Norge når noen ligger syke. Så nå venter jeg bare på at BunnyTrash kommer og kommenterer på dette 😛
signature lena
4 kommentarer

4 thoughts on “SYK OG SVAK, OG DÅRLIG BAK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.