JEG ER REDD FOR Å BLI SOM HENNE

Categories Livet som det er

lenalykke

 

I dag våknet jeg til en kommentar på min matside på Facebook. Jeg som jobbet med å laste opp video og oppskrift for følgerne mine til seint på natta gledet meg til å våkne og lese noen hyggelige kommentarer. Slik ble det ikke. Dette var ikke spørsmål om mat og ikke noe takk for oppskriften.

 

Den eneste damen lurte på er hvorfor jeg har ikke på meg bh under innspillingen. Meg som stod der med ganske tykk sportsjakke, vanlige bukser og håret i dult på hodet.

Det var alt hun brydde seg om. Hvorfor vises det under klærne at jeg har bryster. Vel, fordi at jeg er kvinne og har bryster? Eller fordi at jeg har vært igjennom flere spontanaborter og hormoner siste tre år og brystene oppfører seg forskjellig, og det er vondt å gå med bh hele tiden? Fordi at jeg har aktiv hverdag og ikke hadde tid til å tenke igjennom dette?

 

 

 

Uansett, jeg skulle ønske at denne godt voksne damen skulle heller skrive meg privat melding og påpeke at flere kan synes det er ubehagelig. Men nei, det var visst viktig for henne å kommentere dette offentlig for å hva? Få meg til å skamme meg? Lage diskusjon?

 

En ting jeg er redd for om 30 år er ikke sykdom, rynker eller vondt rygg. Nei. Jeg er redd å bli som henne: sur, godt voksen dame som er stadig misfornøyd og får andre kvinner til å skamme seg.  Jeg har slettet kommentar og gikk videre med dagen min, men tenkte å dele litt med dere mine refleksjoner.

Ser du noe som du mener er ikke greit- send personlig melding. Takk:)

 

Ha en fin søndag videre folkens <3

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “JEG ER REDD FOR Å BLI SOM HENNE

  1. Fuck den dama, vi er i 2023 og du ser da vitterlig anstendig ut. What would Madonna or Dolly do? Neste video drar du glidelåsen litt lengre ned 😜

  2. Hehe, eller oi.

    Dette er jo som er minefelt å kommentere.
    Særlig siden jeg er mann😳.
    Vi liker såklart det vi ser. Er jo naturlig og fint med pupper 👏.

    Det jeg ser, som kanskje provosere noen, hvis begge disse bildene var publisert sammen. Er at du har drevet å justert glidelåsen mellom bildene.
    Er større utringning på det bilde til høyre.
    Dette vil nok noen kanskje tolke som at det ikke bare var den gode maten, du ville vise frem.
    Men hva er egentlig galt med det?
    Hvis bare ett av disse bildene var publisert, så faller mitt argument bort.
    Ville bare poengtere at glidelåsen er justert mellom bildene.

    Ellers veldig fine bilder, å salaten ser veldig god ut 👍.

    1. hahaha:))
      Det var ikke bilder som ble kommentert, men video. På video vises det at jeg ikke ha bh under, men har bryster. Jeg har jo bryster fordi jeg er ei kvinne:))
      Dessuten i bh ser det enda mer sexy ut så jeg må nok begynne lage mat i burka:))) Lurer på hva Bunny skal si på dette:)))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.