SJELDEN BEGIVENHET I STAVANGER

Categories Hverdagen

 

I dag har jeg vært i sentrum og ville gå på kafe, men det var så stappfullt at vi fikk ikke plass. Det var utrolig mye folk i sentrum i dag fordi det skjedde sjelden begivenhet i Stavanger: SOL.

Jeg tror ikke jeg har sett så mye folk i byen før, utenom 17. mai. Ikke på GladMat og festivaler en gang.

Men dette er koselig også, det betyr VÅR. Det er meldt +20 grader i neste uke, så det gjenstår bare å se om dette er noe som vil stemme rett og slett. Kanskje får jeg kjole på meg til og med? Det kunne vært veldig koselig.

 

 

Jeg fikk lufte jakka mi, som jeg designet selv. Dette er så bra for humøret når solen skinner.

Hva synes dere?

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “SJELDEN BEGIVENHET I STAVANGER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.