Hei på dere <3

Nå har jeg vært borte herfra en stund. Rett og slett fordi livet har vært fullt. 2026 leverer virkelig – både på godt og vondt.

Continue Reading "Oppdatering på livet -del 1: dette hadde jeg ikke sett komme"

 


Hei på dere <3

 

Gratulerer med morsdagen til alle mammaer der ute.

 

Vi er ekte helter, uten tvil. Bare mødre kjenner prisen det koster å bringe barn til verden, og likevel velger vi å betale denne prisen – igjen og igjen – av kjærlighet til barna våre.

 

At vi gir alt for dem, er et uttrykk for en kraftfull kjærlighet: ren, uselvisk og uendelig sterk.

 

Klem fra meg,

signature lena


Hei på dere <3

1. Å forklare valgene mine til folk som ikke vil forstå: De spør aldri for å lytte uansett

Continue Reading "5 ting jeg vil legge igjen i 2025 (og kanskje du burde også)"


Hei på dere <3

Continue Reading "Når 2026 føles som det nye 2016✨"

 

Nyttårsaften 2025 var utrolig koselig. Jeg fikk en helt nydelig gave fra kjæresten min: feiring på Clarion, med middag og overnatting.

Continue Reading "12 druer, hotellfrokost og et nytt år🎉"


Hei på dere <3

Dette året har vært en merkelig blanding av alt og ingenting. Det har brakt med seg kjærlighet og romantikk, mange reiser og minnerike opplevelser som har satt spor i hjertet. Jeg føler meg så takknemlig for alt jeg har fått oppleve.

Continue Reading "Takknemlighet, utfordringer og 2026 som venter✨"


Hei på dere <3

 

Denne julen opplevde jeg noe helt spesielt. For første gang på 20 år her i Norge laget jeg julemiddag til familien. Altså den store familien – ikke bare meg og datteren min.

Det var uvant. Og veldig, veldig koselig.

Faktisk noe jeg har drømt om i mange år, uten helt å tørre å si det høyt.

Continue Reading "Hverdagen din er drømmen for noen"

 

God jul 🫶🏻

Jeg ønsker alle en riktig god jul og et godt nytt år. Tusen takk for at du er her sammen med meg – la oss se hva det neste året vil bringe.

 

Jeg håper du vil fortsette å trives her, føle deg forstått og bli inspirert.

 

Continue Reading "Varme ønsker fra meg til deg"