10 HYGGELIGE TING JEG GJORDE I HELGA

Categories Blogg
lenalykke jul
God søndagskveld,

 

En aktiv og koselig helg er over. Jeg har gjort mange ting, og masse koselige og hyggelige ting. Helga går så fort, men det gjør jammen ukene også!

I forrige jobben varte ukene så lenge, de krøp med sneglefart, mens helgene bare suste forbi. Nå går både ukene og helgene utrolig fort. Jeg må bare gripe i dem og kose meg masse masse, så godt jeg kan. Dette føler jeg.

 

 

 

 

Jeg har vært på tidenes julebord:

Dette var min første ordentlige julebord siste syv år, så urolig koselig kveld med kjekke kollegaer

 

 

Jeg shoppet lys og pynt på Ikea :

Utrolig nok var det ikke mye folk der, noe som er sjeldent

Det er så fint og julepyntet der, de serverer gløgg og ferske pepperkaker, så koselig og får deg i julestemning

 

 

Jeg var ute og tok morgenkaffe i snøfull Sandnes

Det er så koselig i Sandnes, rene Skomakergate! Snø og juletre i sentrum

Jeg synes Sandnes er utrolig koselig, til og med mer enn Gamle Stavanger, nå i jula

 

 

Spiste julemiddag

Jeg laget kalkun med tilbehør og pepperkake muffins

 

 

Laget masse julepynt

Jeg laget appelsiner med nellik, appelsinskiver og hjemlagede lys.

Gleder meg til å vise dere alt dette her på bloggen

 

 

 

Pratet med familien min

Det er betryggende og koselig å snakke med mine sine og høre hvordan dem har det

Når man ikke kan møtes personlig betyr det en hel verden at man kan snakke sammen på nettet eller på telefon

 

 

Pakket litt julegaver

Jeg er nesten ferdig med absolutt alle julegaver, så det er pakking som gjenstår på mange

Jeg synes det er veldig beroligende og koselig

 

 

Har vært på tur i skogen

Det er veldig kaldt ute nå, men veldig koselig også

 

 

Hadde en liten SPA time

Det var ikke tid for en hel SPA dag, da ble det en SPA time istedenfor

Jeg slappet av med ansiktsmaske, selvbryning og fotbad på fredagen

Anbefales virkelig!

 

 

Handlet på salg

Det er mye salg allerede og jeg kjøpte meg to nye topper og superfin skjørt hos Nelly

Gleder meg sånn til februar og mars når jeg jeg bruke disse fargene!

 

 

Hvilke hyggelige ting gjorde DU i helga?

 

signature lena

 

 

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “10 HYGGELIGE TING JEG GJORDE I HELGA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.