MINE PLANER FOR UKEN

Categories Blogg
lenalykke jul
God mandag,

 

Siste travel uke er her. Jeg gurgleder meg virkelig. Det er så så mye jeg må gjøre, mens jeg helst ønsker meg en rolig dag med julepysj og julefilm. Jeg bestemte meg at denne dagen blir 4. søndag i Advent. Ingen planer, bare SPA, julefilm og kanskje jeg bestiller take away. Jeg fortjener dette jo.

 

 

 

Men nå har jeg hele seks aktive dager foran meg:

 

 

I dag skal jeg jobbe masse og delta i flere møter,

så har jeg veldig tett program på kvelden hvor jeg må kjøre rundt på flere ærend (liker dette ikke, men dette må gjøres)

Tirsdag har vi Lucia og Julegenser dag på jobb, så jeg gleder meg, selv om det blir mye jobbing også

På onsdagen har jeg møter tidlig og så skal i møte på skolen til frøken for å ha en samtale der

Torsdagen blir det jobbing og endelig ganske ledig kveld, jeg tenker å kjøre litt ut og levere gaver

På fredag skal jeg avspasere da jeg har utrolig aktiv dag: frisør, aktivitet på kvelden og Nissefest,

så kanskje det blir noen timer jobbing midt på dagen

Lørdagen har jeg flere avtaler og gjøremål med julegaver og levering, henting og shopping

 

 

Dette høres mye ut, og kanskje jeg ikke får til alt, men sånn er det.

 

Hvordan ser din uke for DEG?

 

Lag deg en fin en <3

 

signature lena

 

0 kommentarer

0 thoughts on “MINE PLANER FOR UKEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.