10 TING JEG VIL GJØRE I SOMMER

Categories Hverdagen

 

God kveld

Sommeren er her, selv om på Jæren blåser det så mye at jeg fikk alle møblene på balkogen veltet på morgenen.

Jeg hadde utrolig kjip start på uken, og derfor tenker å skrive noe positivt og det er mine lister. Jeg elsker lister og planer, og her er min liste med alt jeg vil gjøre i sommer.

 

gå på konsert ute

dra på piknik på stranden

dra på roadtrip

lage rekeaften for venninner

reise på cruise

dra på koselig tur i parken 

dra på Glad Mat Festival i Stavanger

oppleve mange solnedganger ved havet

ha coctail party på veranda

dra på jentetur på SPA

 

Dette gleder jeg meg til veldig, siden jeg skal jobbe store deler av sommeren også og da er det viktig å ha små gleder i hverdagen <3

Hva er DINE planer til sommeren ?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “10 TING JEG VIL GJØRE I SOMMER

  1. Alle årets sommerplaner kombineres med å være ute i naturen sammen med hund; Lufte hund, gå turer og overnatte/
    henge i skog og mark, sykle på tilrettelagt sykkel og ha hunden med, samt kose oss ilag ute på stille vann. Slappe av utendørs hjemme, vedfyrt badestamp og badstu. Fredelige bobilturer innimellom, også kombinert med venne- og familietreff.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.